tisdag 10 april 2012

Oh the sky could be blue, I don't mind, without you it's a waste of time




Det finns en del små saker i livet som har väldigt stor betydelse.


Som att vakna bredvid dig av en puss i nacken.
Som att värma min hand som alltid är kall i din som alltid är varm.
Som att dricka din varma choklad ur koppar som är lika stora som soppskålar.
Som att hitta björntröjor som är helt perfekta.
Som att sitta på 110:an och göra ingenting utan att det gör något för att jag vet att jag alldeles snart ska få träffa dig.
Som att lyssna på när du spelar gitarr.
Som att ha dina armar runt mig och känna att absolut ingenting kan bli bättre än vad det är.
Som att tro att jag är så kär som man någonsin kan bli men inse att jag visst kunde bli ännu mer kär.


Det där hittade jag på min gamla blogg. Jag skrev det i november 2010 när han var i New York på praktik. Jag saknade honom så mycket.

Nu saknar jag honom så att det gör ont i hela kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar