tisdag 10 april 2012

Somebody that I used to know

Jag sitter i Isabelles soffa i Myrviken, och precis som förra gången jag skrev väntar jag på att någon ska vakna. Den här gången är det inte Joel utan Isabelle och Freja. De sista dagarna har bestått av att titta någons wall på facebook alldeles för ofta, ett tungt hjärta, fina vänner och mys. De har verkligen fått mig att inse vilka fina vänner jag har.

Jag har köpt en studentklänning! Och imorgon ska jag på IKEA med ännu fler fina vänner! Jag har inte pengar till att köpa något egentligen, men jag tänkte att påskäggspengarna från farmor och Lennart och farfar och Solweig nog ska investeras i ett par kuddar som ska pryda den bänk som snart står i min hall. Och en tallrik köttbullar med potatismos och lingonsylt har jag alltid råd med.

Nu är jag hungrig, så jag ska nog göra lite frukost och väcka de små liven. Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar