söndag 26 juni 2011

Förra lördagen gjorde jag det här:

Jag var jag på en förfest med människor som jag knappt känner. Jo, Olivia känner jag ju. Och Hanna litegrann. Men det kändes ändå lite konstigt att plinga på någon främlings dörr utan att veta hur kvällen skulle se ut riktigt. De var i alla fall trevliga och jag hade roligt. Jag fick känna hur skönt det är att inte vara den som tattar av andra hela kvällen, för det gjorde de andra av mig (trots att allt jag hade att fresta med var folle och ciggaretter). Det blev mycket skratt påväg i någon Berras bil till Ås och Elins fest. Väl där hade jag ganska roligt. Människorna var roligare än själva festen för där fanns ju Johanna och Frida också. Efter en taxiresa in till stan, en kebab och en bussresa till Brunflo så var kvällen slut och jag somnade bredvid Joel. Som grädden på moset








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar