onsdag 15 juni 2011

Sometimes the blues is just a passing bird

Idag har allt bara gått upp och ner hela tiden. Glad när jag vaknade, trött på jobbet, glad på lunchen (jag fick en grekisk efterrätt som var ganska god), trött efter lunchen. Jag var glad när jag gick från jobbet, glad när jag träffade Joel, glad när jag träffade Johanna, men kände mig tung när jag gick runt på ica med massa människor som jag på ett sätt så gärna skulle vilja lära känna men som jag verkligen inte känner. Jag var glad när jag kom hem och träffade min katt, ledsen när jag såg någons statusuppdatering om att Peter Doherty inte alls kommer till yran (han ska sitta i fängelse istället). Jag blev förvånad och sprudlande glad när jag kollade vad jag fått för betyg egentligen (jag insåg varför sånt var så viktigt för mig förut, när jag fick känna mig sådär duktig igen), jag var glad när jag städade mitt rum, men nu är jag inte glad längre. Det kan bero på att jag har två timmar kvar på spotify, är pank, saknar solen och min pojkvän (som är bäst förövrigt) och att jag inte vill kliva upp 06.20 imorgon.

Nu ska jag läsa några sidor ur Svindlande Höjder och bli sådär glad igen. God natt dröm om en fin katt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar