tisdag 26 juni 2012

I'm perfectly able to hold my own hand, but I still can't kiss my own neck

Jag fick följa med Freja och Missan på kvällspromenad härom kvällen. Mysigt tyckte jag och Freja. Jag tror dock inte att Missan höll med.

Det är Peace & Love just precis nu. Känns sådär.. Jag skulle så gärna velat vara där och se kent, Kurt Vile, Mumford & Sons, Krunegård, Laleh osv osv. Tänk bara att leva festivalliv. Men jag är inte bitter! Istället smider jag planer över stockholmsbesök, lummigt parkhäng i Köpenhamn och kentkonserter i Sundsvall (som faktiskt är spikat och det är snart bara en månad kvar nu!). Okej, jag är bitter. Men det kan ju kännas skönt att fokusera på något annat än just Peace när man är så långt därifrån.

Nu ska jag sova. Arbetslöse jag har ju faktiskt jobb imorgon och fem dagar framåt! Pussn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar