tisdag 10 maj 2011

Helgen när sommaren bestämde sig för att komma på besök

Jag har haft en väldigt fin helg. Jag älskar att jag alltid lyckas glömma bort hur underbar den här tiden precis innan sommaren börjar är. Det är så lätt att bara hitta på saker, som att grilla i Frejas park, eller som att gå in till stan och köpa en mjukglass. Något annat jag verkligen gillar är när det händer lite saker här i lilla Östersund. Tack NEUs lärare som kommit på att dina elever ska göra något slags evenemang där pengarna går till välgörenhet. Tack, tack, tack! För i fredags var jag på välgörenhetskonsert och i söndags på musikkafé (jag åt en kladdkaka med grädde, drack ett glas saft, åt en chokladboll och drack en julmust som dom andra tyckte smakade piss men som jag tyckte om). Det är förresten från söndagen som bilderna är ifrån. Det blev lite fel ordning kanske, för jag tänkte att jag ska dela med mig av lite bilder från resten av helgen också, men det får bli så helt enkelt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar