tisdag 10 maj 2011

Zigenarliv Dreamin'

I fredags satt jag i den där parken (Frejas park) och åt grillad entrecôte, grillade potäter och bea såklart. Jag höll nästan på att säga att det bästa av allt var Jerrys förvåning när jag slängde upp lite entrecôte på grillen men det bästa var nog sällskapet. Att träffa massa nya trevliga människor är ju vara bland det bästa som finns när jag tänker efter. Efter grillningen följde välgörenhetskonsert på Tingan (myspys i en bastu) och sen träffade jag Joel och så var vi alla helt plötsligt på väg till en fest där vi inte alls hörde hemma egentligen, men efter något glas vin så glömde jag att jag alltid känner mig obekväm i såna situationer. Allt som allt så var det en väldigt bra kväll som avslutades hos Freja, som så många andra kvällar har gjort. 

Nu ska jag fortsätta att lyssna på käre Håkan, jag ska inte skriva på min essä (för den är klaar!!), jag ska njuta av lugnet i mitt tomma hem och äta lite fiskbullar (det bästa som finns). 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar