tisdag 31 maj 2011

I onsdagskväll när jag kom hem till en tom lägenhet och kände mig ganska så ensam så ringde jag till Frida. Jag tänkte bjuda henne på bullar och mjölk men hon var inte hemma, hon var hos Anna. Så då ringde jag Anna. Men dom var ju liksom hos Anna och jag satt hemma i Lugnvik med mina bullar så det blev inte så mycket mer med det. Sen ringde jag Johanna som kom på att hon faktiskt kunde åka till mig och äta bullar med mig. Men då ringde Anna och sa att hon och Frida skulle hämta mig. Så då hämtade dom både mig och Johanna istället och så fick jag tillslut bjuda mina vänner på bullar. Och som jag skrattade. Det är nog det enda som är bra med att vara riktigt trött, man skrattar så mycket. 

Den sista bilden är suddig men klockren (Johanna är klockren)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar