torsdag 27 september 2012

Tingsmys en onsdagskväll

Igår mötte jag upp fina Karin utanför Tings. Som jag har saknat henne! Till min stora glädje kunde hon komma till stan för en fika med mig. Jag som fick lön igår tog på mig spenderarbrallerna och slog till på en sallad med lax och feta. Mmmmmmmmm vad goda Tings sallader är alltså. Frida tittade förbi en stund och bläddrade i Karins fina fotobok. Helt plötsligt gick en man förbi i morgonrock och foppatofflor! Jag och Karin bara satt och gapade och började skratta fnittra helt hysteriskt. När Freja som var en kurs på Tings kom förbi en snabbis berättade hon att det var nakenmodellen som hon och de andra målade av på kursen. Så det hade ju en logisk förklaring, men jag kan fortfarande börja skratta när jag tänker på det. Haha!

På vägen ut så träffade jag på Anna och Saga som gjorde reklam för PeaceWorks Östersund, och man kan väl säga att jag fastnade där haha. Efter ett besök i Davids nya lägenhet åkte jag hem. Det blev en väldigt bra kväll som minst sagt var välbehövd.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar