tisdag 11 september 2012

Det är så att en av mina allra bästa vänner har flyttat till London. Min faster sa till mig igår att jag och Johanna  måste vara som systrar, eftersom vi känt varandra så länge och under alla dessa år har det aldrig funnits några tveksamheter om att vi ska vara vänner. Och lite så är det väl. Vi behöver inte träffas varje dag, inte ens pratas vid varje dag, för vi vet ändå var vi har varandra. På grund av allt som hänt senaste veckan så kunde jag inte ge henne ett "proper goodby" och det känns så klart inte så bra. Men som sagt, vi vet var vi har varandra och därför känns det inte som hennes flytt till London och min till Barcelona är något särskilt stort. Vi kommer ju ändå vara BFFs haha!

I alla fall. Några dagar innan hennes flytt träffades några vänner på Martinas underbara veranda (som blivit som någon slags ungdomsgård de senaste månaderna) för att avnjuta en sallad som Martina hade fixat så bra. Jag tog inte så mycket kort med några blev det allt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar