fredag 18 mars 2011

And you'd better hold on tight

Jag skrev just ett mail till Clara. Hoppades ju på att hon skulle vara inloggad nu när jag är hemma hela dagen, men så tur hade jag inte. Jag saknar henne. Så himla mycket. Så mycket att det tåras i ögonen när jag tänker på det. Hon är bland de finaste människor jag någonsin träffat. En sån där människa som ser det positiva i saker, aldrig krånglar till saker i önödan, som har fina klänningar på vardagar och som kan säga småsaker som gör en så glad. Som att man är extra fin just idag eller säga grattis till någon på skolan som inte alls förväntar sig ett grattis.
Och nu bor hon i Australien, min ganska korta, fina vän med lockigt livfullt hår. Hon bor nu i Australien och lever livet och här sitter jag med svullet ansikte och önskar att jag var där med henne, för en stund i alla fall.

Saknar dig Claris-Underbaris <3
(Hussemusse hälsar. Såklart)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar