fredag 25 mars 2011

'FAVORITER'

På min externa hårdisk finns det en mapp under namnet 'FAVORITER'. Där finns massor med bilder, gamla som nya, som jag av någon anledning har tyckt förtjänar att ligga i den mappen. Så jag tänkte att någon gång ibland, när jag inte har något bättre att skriva om, kan jag lägga upp en bild och skriva varför jag gillar den. Det är alltså favoriterna av mina egna bilder, det är inte så att jag bara valt ut kort som jag har tagit för att jag tycker att dom är bättre än alla andras haha!


























Här är den första. Och det är nog min absoluta favorit av alla bilder i den mappen. Den är från konserten den tolfte februari. Allt var bara så himla fint, även fast han missade några av mina favoritlåtar och spelade några som jag inte tycker något speciellt om. Och så lyckades min lilla skrotkamera fånga allt det där på en enda liten bild. Lite så känns det när jag tittar på den här bilden. Det är så mycket Håkan och det är så mycket kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar