måndag 21 mars 2011

En söndagspromenad med söndagsplugg

Det blev söndag. Jag trodde inte att det skulle bli en sån där söndag som man njuter av, en sån där söndag när man inte har något man måste göra. Men det blev nog det i alla fall. Jag hade hundra saker att göra kändes det som. Jag gjorde ungefär fem saker av de där hundra, men det är inte ens något jag tänker ångra i efterhand. I alla fall inte idag.

När jag kom hem från träningen tog jag mig en promenad till Frida. Vi gjorde historian och det tog en och en halv timme längre än vad jag hade räknat med. När jag var påväg hem ringde jag Joel (läskiga svängen är inte rolig att gå i själv när det är mörkt) och en halvtimma senare hämtade han mig och så åkte vi hem till han. Vi såg månen också. Superstor och superfin var den, supermånen.

När jag kom till Joel skulle vi egentligen plugga. Egentligen. Men det blev inte så. Men det gör inte så mycket för jag hade en väldigt mysig och bra söndag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar