tisdag 8 mars 2011

Wilderness for miles, eyes so mild and wise

Tillbaka efter en mysig helg i Huså. Jag har åkt skoter till ett vindskydd med den finaste utsikt jag någonsin sett. Jag har gjort två försök till att skatea med Joel men insett att jag är helt värdelös (och att jag har det sämsta tålamodet i världshistorien, tycker lite synd om Joel när jag tänker på hur arg jag blev hela tiden). Jag har ramlat med längdskidor i en slalombacke och slagit bakhuvudet (aj). Jag har ramlat med längdskidor i spåret och gjort illa knät (ännu mer aj..). Jag har gått på kvällspromenader och pratat om allt och ingenting. Jag har förlorat i Vändtia och vunnit i Banka bäver. Jag har ätit massor av godis. Också har jag dansat med Ossian. 

Det har varit en bra helg helt enkelt. Och det känns skönt att faktiskt göra något på lovet. Jag har längtat lite efter att friluftsa.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar