torsdag 17 mars 2011

I wish upon a falling star

Det är torsdag idag. Jag börjar 25 i 12 och njuter just nu av en väldigt skön sovmorgon. Jag har precis klippt färdigt mitt nummer till Vårshowen (20 kilo lyftes från mina axlar) och jag lyssnar på Euphoria, Take My Hand, som är en väldigt bra låt. Som pricken över i:et gjorde Frida just min morgon med det här klippet. Helt underbart, haha! Juste, jag har bara två lektioner idag också. Och det är nästan vår nu. Solen skiner och det är bara några få minusgrader här i kallhålet Lugnvik. Jag skulle vilja såga att det är vår. Vår påriktigt. Men jag vågar inte riktigt, för jag har en känsla av att det snart kommer bli sådär kallt i en period igen och då skulle jag bli så besviken om jag intalat mig själv att det är vår, påriktigt. Så det får vara 'nästan vår' än så länge för mig del, men det räcker bra det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar