tisdag 22 mars 2011

En sån där kväll som verkligen behövdes

Jag tänkte bara säga att jag har haft en helt sjukt bra kväll på studion. Det är inte så ofta som det känns riktigt kul att spendera 4,5 timmar av tisdagen som alltid är så lång i en danssal, men ikväll var det helt underbart. Om exakt tre veckor är det Vårshow och jag längtar så himla mycket. Jag längtar inte bara efter att stå på scen utan efter allt det där runt omkring. Som att åka till teatern någon (flera) timmar tidigare än vad man behöver och göra sig i ordning i lugn och ro. Ne nu ljög jag, det lyckas alltid blir stressigt på slutet, men det beror nog bara på att man har så många av sina favoriter runt sig som man kan fördriva tiden med.

Nu ska jag avsluta den här kvällen med att titta på filmerna från Street Star Dance School Challenge. Pricken över i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar